"Nie urodziłeś sie po to aby być prawdziwym, nie perfekcyjnym" ~Lodovica Comello

poniedziałek, 16 listopada 2015

Powitanie


Witajcie na odnowionym blogu. Teraz się o mnie dowiecie strasznie dużo. Nie przedłużając - Zapraszam.


                             Mój bardzo krótki opis:
 Mam na imię Anna i mam 11 lat, czyli w tym roku idę do V klasy. Moją pasją jest muzyka, kocham śpiewać. I nie lubię pisać o sobie. Gram w kapeli dudziarskiej "Koźlary". Bardzo to lubię. W tej kapeli mogłam grać albo na dudach albo na skrzypcach, ale wybrałam skrzypce.
                                     Moi idole:
Mam paru idoli takich jak: Lodovica Comello, Jorge Blanco, Alba Rico Navarro, Mercedes Lambre, Miley Cyrius, Taylor Swift. Kocham ich najbardziej Lodovice i Mercedes to moje pierwsze idolki. 
Jestem także V-lover, czyli fanka Violetty.
                                                       O blogu:
Pewnie niektórzy z was znają już ten blog, ale ja go teraz odnowię. Teraz ten blog będzie o mnie. Będę pisała tu o różnych moich wyjazdach. Bo z tą kapelą mam "milion" wyjazdów. Ze szkołą też "miliony" wycieczek. Posty będą raczej rzadko, ale postaram się je robić tak często jak tylko mogę. Powód tego jest taki że mam popsuty komputer i muszę chodzić do brata. W każdym poście będziecie się o mnie powiadywać coraz więcej.,
To tyle na dziś
Paaa :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony